Natt.

Okej. Klockan är nu 05.06.
Robert Kronberg har sprungit sitt försök på 110 meter häck, och kvalificerade sig på placering (han kom trea i heatet).
Spjutkvalet går vidare. Inne på andra kvalgruppen nu, och jag har tvättstuga om 4 timmar och 54 minuter.

Jag har precis gjort klart fotoalbumet. Blir jättefint när man föper album med svarta sidor och tejpar/limmar in bilderna och sen skriver med silverpenna under. =)

05.08. Jaha.. Vad ska man göra nu då? Börjar bli lite tung i huvudet, men på något konstigt sätt känns huvet ändå lite lättare nu när jag har skrivit ner alla tankar på papper. Det surrar inte runt lika mycket.

Man kanske ska ta tvätt-tiden som är kl 07.00 istället...? Fast i och för sig så har jag ju nu redan sett den friidrott som visas i repris klockan 10.00...

Jag är förresten väldigt glad att Jakob Hård sa: "Och dom trycker på bakifrån" under DAMERNAS 1500 meterskval, och inte under herrarnas... Kanske bara är jag som är trött och det där inte alls var så roligt som jag tyckte att det var.

05.12. Kanske ska lägga ikull mig en stund på soffan och se om jag kan få en liten blund innan det är dags att sortera tvätt....

Så blir det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0