Alone.

Än en gång tisdag..
Fredrik har åkt till Korssjön för att röja lite skog och meka med fyrhjulingen, så här sitter jag nu hemma själv och rullar tummarna.

Fick besök av lillebror igår från Kiruna, han är på väg hem till Sollefteå till älgjakten och stannade då till i Umeå på väg hem för att titta på en bil (som han sedan köpte) och för att hälsa på storasyster.
Han sov över tills idag och åkte hem för en stund sedan.

Har inte den blekaste aning vad jag ska hitta på just nu. Det är ju bara friidrott mitt på dan, så det kan man ju inte underhålla sig med nu heller.
Ont i huvudet har jag oxå.. Usch usch.

Var ner en sväng på stan idag och inhandlade lite nödvändigheter inför skolstarten på måndag. (Vet inte om jag är riktigt peppad på den, men man kan ju som inte göra nått åt det. :P)
Kollegieblock, post-itlappar, genomskinligt inläggningspapper till nya boken och tejp, som jag behöver för att fixa klart i fotoalbumet. Det kanske man kan roa sig med en liten stund...

Nej, en till Ibumetin och lite dator, sen blir det nog tv-tittande och slappande tills man somnar. Brukar bli så.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0