Loves three words...

Loves three words... Jag tror alla förstår vilka jag pratar om...

När är det dags? Dum fråga kanske.. Det är väl olika för alla, vissa säger det efter en dag, andra efter en vecka, och för andra kanske det dröjer upp till ett år.

För mig är de tre orden så fruktansvärt laddade. Jag är rädd för att yttra dem till en annan människa, då det känns som att jag i och med användandet av de orden blottar mig totalt. Jag blir totalt sårbar.

Men efter ett halvår så kanske det är dags...? Speciellt om man verkligen känner så. Då är det väl bara att säga det.... Eller?
Jag får inte dom orden över mina läppar.

Man hamnar i en situation av total närhet och intimitet och man känner det med kropp och själ, och man tänker, att nu om någon gång är väl den perfekta stunden att säga...... Ja, ni vet... Man tar mod till sig...... Och sen får man tunghäfta.
Hjälp mig någon! Som sagt, jag gör det med kropp och själ, men varför kan jag inte säga det till honom?
På något sätt är jag rädd att skrämma bort honom, men det konstiga är att i vissa situationer så känns det som om han tänker samma sak, att han inte vågar säga det. Men det är klart.... Ingen vill väl vara först --> total sårbarhet.

Snälla, om någon därute har något tips eller några lugnande ord....... Jag behöver er hjälp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0